Stadion przy ul. Królewieckiej we Wrocławiu zakończył sezon zimowy. Najchętniej odwiedzaną atrakcją było lodowisko, które odnotowało aż 27 tys. wejść.
Mówi Marcin Janiszewski, rzecznik Tarczyński Arena Wrocław.
W związku z nowym brandingiem i sponsorem tytularnym, stadion wymienił banery i materiały promocyjne. Trafiły one jako pomoc do podopiecznych fundacji ratującej zwierzęta. – dodaje rzecznik.
W styczniu i lutym Tarczyński Arena był wynajmowany pod studniówki. W sezonie wiosennym obiekt wraca do organizacji wydarzeń biznesowych.
-Najbliższe imprezy to Dzień Kobiet, Targi Pracy oraz szybkie randki biznesowe – mówi Marcin Janiszewski.
Tradycyjnie Stadion będzie gościł miłośników sportu. 1 kwietnia odbędzie się Runmageddon, jak również Turniej eliminacyjny Tarczyński Arena Cup – dla młodych piłkarzy i piłkarek.