KGHM Polska Miedź S.A. został sponsorem tytularnym nowo powstałej wielofunkcyjnej hali sportowej na wrocławskich Kłokoczycach. Na mocy umowy ze światowym liderem branży wydobywczej, obiekt będzie nosił nazwę KGHM Ślęza Arena.
– Obiekt będzie gościł najlepszych sportowców — i tych małych i tych dużych. – zaznaczyła prezes Ślęzy Wrocław, Katarzyna Ziobro, przedstawiając wartość nowego obiektu dla polskiego sportu i zarządzanego przez siebie klubu.
Katarzyna Ziobro podkreśliła, że swoje miejsce do treningów w nowej hali znajdą też młodzi sportowcy.
Zapytaliśmy Tomasza Zdzikota, prezesa Zarządu KGHM Polska Miedź S.A., co skłoniło miedziowego giganta do objęcia sponsoringu tytularnego nowego obiektu sportowego we Wrocławiu.
– Jeżeli chcemy sprowadzać tutaj najlepszych polskich i światowych sportowców, muszą mieć gdzie przyjeżdżać na topowe warunki. – wyjaśnił Michał Rygiel – menedżer działu marketingu 1 Klubu Sportowego Ślęza Wrocław, przedstawiając nowatorskie rozwiązania techniczne zastosowane w obiekcie.
Inwestycja, której koszt to ponad 66 milionów złotych, została zrealizowana dzięki środkom z Ministerstwa Sportu i Turystyki, samorządu województwa dolnośląskiego oraz gminy Wrocław. W KGHM Ślęza Arenie skorzystano z nowoczesnych rozwiązań takich jak nawierzchnia Mondo, strefa rzutni dedykowana treningom rzutu dyskiem, kulą i nie tylko. Przestrzeń hali można będzie podzielić i prowadzić treningi zarówno lekkoatletyczne, jak i sportów drużynowych. Zmagania ligowe sportów zespołowych będzie mogło śledzić nawet 1500 kibiców.