Start kampanii: Wrocław. Miasto Przygody!

Źródło: P.Mitelski/ Mat. Pras. UM Wrocław

„Wrocław. Miasto Przygody” to nazwa nowej kampanii turystycznej, która ma promować i zachęcać do odwiedzenia stolicy Dolnego Śląska. Kampanie rozpoczął spot reklamowy, który będzie wyświetlany w 170 kinach w całej Polsce.

– Chcielibyśmy, aby każdy turysta, który odwiedza Wrocław, poczuł się jak poszukiwacz, wczytując się w historię i piękno tego miasta – mówi Jakub Mazur, wiceprezydent Wrocławia.

– 5,8 mln turystów odwiedziło Wrocław w 2022 roku – podkreśla Jakub Mazur.

– Jesteśmy atrakcyjnym kierunkiem dla turystów z Polski i nie tylko – mówi Radosław Michalski – dyrektor Wydziału Promocji Miasta i Turystyki UM Wrocławia.

– Obowiązkowe punkty do zwiedzania znamy bardzo dobrze to Ostrów Tumski, Rynek, kompleks Hali Stulecia, ogród zoologiczny i Hydropolis – zaznacza Radosław Michalski.

Motywem przewodnim kampanii są przygody związane z poszukiwaniami skarbu, ukrytym w sarkofagu Piotra Włostowica.

Więcej szczegółowych informacji o kampanii turystycznej „Wrocław. Miasto Przygody” w serwisie turystycznym visitwroclaw.eu.

Nasze audycje

Nasze audycje

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

71 322 20 22 studio@radiorodzina.pl
Skip to content