„Wrocław. Miasto Przygody” to nazwa nowej kampanii turystycznej, która ma promować i zachęcać do odwiedzenia stolicy Dolnego Śląska. Kampanie rozpoczął spot reklamowy, który będzie wyświetlany w 170 kinach w całej Polsce.
– Chcielibyśmy, aby każdy turysta, który odwiedza Wrocław, poczuł się jak poszukiwacz, wczytując się w historię i piękno tego miasta – mówi Jakub Mazur, wiceprezydent Wrocławia.
– 5,8 mln turystów odwiedziło Wrocław w 2022 roku – podkreśla Jakub Mazur.
– Jesteśmy atrakcyjnym kierunkiem dla turystów z Polski i nie tylko – mówi Radosław Michalski – dyrektor Wydziału Promocji Miasta i Turystyki UM Wrocławia.
– Obowiązkowe punkty do zwiedzania znamy bardzo dobrze to Ostrów Tumski, Rynek, kompleks Hali Stulecia, ogród zoologiczny i Hydropolis – zaznacza Radosław Michalski.
Motywem przewodnim kampanii są przygody związane z poszukiwaniami skarbu, ukrytym w sarkofagu Piotra Włostowica.
Więcej szczegółowych informacji o kampanii turystycznej „Wrocław. Miasto Przygody” w serwisie turystycznym visitwroclaw.eu.