Nie daj się „naciąć” w Black Friday

fot. Patrycja Jenczmionka

Od tygodni sklepy bombardują nas informacjami o specjalnych promocjach. Zbliża się Black Friday , czyli uczta zakupów. To jeden z największych dni wyprzedażowych w roku Jak nie ulec szałowi zakupowych wyprzedaży i uchronić się przed marketingowymi trikami? Radzi Grzegorz Miś – Powiatowy Rzecznik Konsumentów

-Nie każda promocja to okazja do zakupu w atrakcyjnej cenie – mówi Grzegorz Miś, Powiatowy Rzecznik Konsumentów.

Rzecznika pytamy jak to możliwe, że co roku łapiemy się na chwytach marketingowych?

Jakie triki stosują sprzedawcy?

-Kierujmy się swoim rozsądkiem, radzi rzecznik.

Po Black Friday i Cyber Monday nadejdzie czas wyprzedaży świątecznych i noworocznych.

Nasze audycje

Nasze audycje

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

71 322 20 22 studio@radiorodzina.pl
Skip to content