Klub piłkarski ze stolicy Dolnego Śląska w poniedziałek 25 listopada rozpoczął akcję GreenWeek, której zwieńczeniem będzie sobotni mecz z Puszczą Niepołomice na Tarczyński Arenie. Co już się się wydarzyło, a co jeszcze czeka kibiców?
Promocje, spotkania z piłkarzami i nie tylko. Czym dokładnie jest GreenWeek? Tłumaczy prezes Śląska Wrocław, Patryk Załęczny.
Tydzień atrakcji rozpoczął się rabatami na klubowe gadżety. We wtorek przy Operze odbył się konkurs „Pogłówkuj z Jezierem” – uczestnicy za największą liczbę odbić piłki głową mogli wygrać koszulkę Jakuba Jezierskiego, młodego zawodnika wrocławian. Akcja ta spotkała się z dużym odzewem kibiców, podobnie jak „Miasteczko Śląska”, które działało w środowe popołudnie w Centrum Handlowym Borek. Tam oprócz konkursów i piłkarskich zmagań jeden na jeden odbyło się też spotkanie z piłkarzami. W galerii pojawili się Sylvester Jasper, Serafin Szota, Łukasz Gerstenstein i Tudor Baluta.
W czwartek kolejni zawodnicy odwiedzili jedną z wrocławskich szkół podstawowych w ramach akcji „Śląsk Wrocław w Twojej szkole”.
Przed kibicami jeszcze ostatnie promocje oraz punkt kulminacyjny całego GreenWeeku – mecz z Puszczą Niepołomice, który jest niezwykle istotny w kontekście walki o bezpieczną pozycję w tabeli. Spotkanie to rozpocznie się w sobotę o 14:45 na Tarczyński Arenie. Bilety są do kupienia na stronie klubu oraz w punktach sprzedaży.