Going Global 4.0 otworzyło przed nimi nowe rynki

fot. Radio Rodzina

Zakończyły się największe i najważniejsze targi elektroniki użytkowej i AGD na świecie – targi IFA w Berlinie. Podczas tego wydarzenia Dolny Śląsk reprezentował Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego oraz przedstawiciele lokalnych firm. Przedsiębiorstwa te biorą udział w projekcie Going Global 4.0.

Wicemarszałek województwa dolnośląskiego – Michał Rado, tłumaczy dlaczego ostatnia misja gospodarcza odbyła się na targach IFA w Berlinie.

W Berlinie Dolny Śląsk reprezentowały takie firmy jak:

  • SIME T. Tycel
  • Applover
  • TestArmy Group
  • AVIOS
  • Nadaje Broadcasting
  • Kriosystem.

Są to firmy działające w przeróżnych branżach, o czym mówi wicemarszałek Rado.

Choć mogłoby się wydawać, że niektóre branże reprezentowane przez dolnośląskie firmy nie mają wiele wspólnego z tematyką targów IFA, to każdemu udało się nawiązać kontakty, a nawet podpisać umowy partnerskie.

Dolnośląscy przedsiębiorcy u progu rynków zagranicznych

Jedną z firm, która już w trakcie targów podpisała umowę o współpracy jest Nadaje Broadcasting. Jak mówi jej przedstawiciel – Wojciech Dalętka – nawiązali partnerstwo z firmą z Niemiec. Wojciech Dalętka przybliża też czym zajmuje się jego firma.

Czym wyróżnia się Nadaje Broadcasting?

Zainteresowaniem, nie tylko zagranicznych przedsiębiorców, ale też indywidualnych klientów cieszyła się też firma SIME Greenwood. O profilu przedsiębiorstwa mówi Dominik Żaboklicki.

To, co wyróżnia ofertę firmy SIME to niskoemisyjność.

Jak mówi Dominik Żaboklicki – Going Global 4.0 to dla jego firmy szansa na otwarcie się na nowe rynki.

W delegacji Dolnego Śląska na targi IFA znalazła się też firma AVIOS. O jej profilu mówi Urszula Szpank.

Oferta firmy AVIOS również przyciągnęła potencjalnych klientów do stoiska. Natomiast Urszula Szpank powiedziała, dlaczego znaleźli się na targach IFA.

Możliwość wypromowania się na zagranicznych rynkach daje małym i średnim firmom z Dolnego Śląska właśnie projekt Urzędu Marszałkowskiego – Going Global 4.0.

Going Global 4.0 to szansa na rozwój firm i regionu

Wyjazd na targi IFA do Berlina odbył się w ramach projektu Going Global. O celach projektu mówi Rafał Wojtowicz – kierownik działu w Wydziale Współpracy z Zagranicą w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego.

Podczas pobytu na targach, dolnośląscy przedsiębiorcy wzięli również udział w Business Mixer. Było to spotkanie w warunkach pozabiznesowych, podczas którego polscy delegaci mogli pogłębić kontakty z zapoznanymi na targach przedstawicielami firm zagranicznych. Wydarzenie odbyło się w ambasadzie RP w Berlinie.

Ambasadora RP reprezentował na nim Bartosz Arabik – kierownik wydziału ekonomicznego ambasady. Bartosz Arabik powiedział, dlaczego ambasada zdecydowała się na udostępnienie sal na Business Mixer.

W trakcie tego wieczoru dolnośląscy przedsiębiorcy spotkali się z reprezentantami firm m.in. z Finlandii i Korei Południowej.

Czas spędzony na targach był dla nich bardzo owocny, dlatego zachęcają oni inne firmy z Dolnego Śląska, by wziąć udział w rekrutacji na kolejne misje gospodarcze.

O tym, jakie firmy mogą wziąć udział w projekcie Going Global 4.0 przypomina Rafał Wojtowicz.

Nabór na wyjazd na najbliższą misję gospodarczą – na Web Summit w Lizbonie – już się rozpoczął. Wszelkie informacje o tym, jak można zarekrutować się do programu znajdują się tutaj:

https://umwd.dolnyslask.pl/urzad/wspolpraca-z-zagranica/going-global-dolnoslaska-dyplomacja-gospodarcza/nabory/

Posłuchaj relacji z wizyty na targach IFA:

Część 1

Część 2

Część 3

Nasze audycje

Nasze audycje

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

71 322 20 22 studio@radiorodzina.pl
Skip to content